Короткий опис(реферат):
Сьогодні, як ніколи, динамічно відбувається переосмислення цінностей відповідно до Концепції Нової української школи, руйнуються стереотипи, що перешкоджали формуванню нової філософії суспільства щодо сприйняття дітей з особливими освітніми потребами як повносправних громадян, які мають право на власний життєвий шлях, уподобання, освіту, розвиток, на можливість бути соціально значущою особистістю. Такі тенденції у суспільстві стосуються й дітей з інтелектуальними порушеннями, які, незважаючи на недорозвиток пізнавальної діяльності, особливості розвитку усіх психічних процесів та особистісних якостей, мають володіти соціальною компетентністю, що стане основою їх подальшого самостійного життя. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями.