dc.contributor.author |
Кудрон, Оксана Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-05T07:17:55Z |
|
dc.date.available |
2025-05-05T07:17:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кудрон О. Я. Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Оксана Ярославівна Кудрон. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9040 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні, як ніколи, динамічно відбувається переосмислення цінностей відповідно до Концепції Нової української школи, руйнуються стереотипи, що перешкоджали формуванню нової філософії суспільства щодо сприйняття дітей з особливими освітніми потребами як повносправних громадян, які мають право на власний життєвий шлях, уподобання, освіту, розвиток, на можливість бути соціально значущою особистістю. Такі тенденції у суспільстві стосуються й дітей з інтелектуальними порушеннями, які, незважаючи на недорозвиток пізнавальної діяльності, особливості розвитку усіх психічних процесів та особистісних якостей, мають володіти соціальною компетентністю, що стане основою їх подальшого самостійного життя. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |