DSpace Repository

Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Кудрон, Оксана Ярославівна
dc.date.accessioned 2025-05-05T07:17:55Z
dc.date.available 2025-05-05T07:17:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кудрон О. Я. Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Оксана Ярославівна Кудрон. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9040
dc.description.abstract Сьогодні, як ніколи, динамічно відбувається переосмислення цінностей відповідно до Концепції Нової української школи, руйнуються стереотипи, що перешкоджали формуванню нової філософії суспільства щодо сприйняття дітей з особливими освітніми потребами як повносправних громадян, які мають право на власний життєвий шлях, уподобання, освіту, розвиток, на можливість бути соціально значущою особистістю. Такі тенденції у суспільстві стосуються й дітей з інтелектуальними порушеннями, які, незважаючи на недорозвиток пізнавальної діяльності, особливості розвитку усіх психічних процесів та особистісних якостей, мають володіти соціальною компетентністю, що стане основою їх подальшого самостійного життя. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account