Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кудрон, Оксана Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-05T07:17:55Z | |
dc.date.available | 2025-05-05T07:17:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кудрон О. Я. Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Оксана Ярославівна Кудрон. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9040 | |
dc.description.abstract | Сьогодні, як ніколи, динамічно відбувається переосмислення цінностей відповідно до Концепції Нової української школи, руйнуються стереотипи, що перешкоджали формуванню нової філософії суспільства щодо сприйняття дітей з особливими освітніми потребами як повносправних громадян, які мають право на власний життєвий шлях, уподобання, освіту, розвиток, на можливість бути соціально значущою особистістю. Такі тенденції у суспільстві стосуються й дітей з інтелектуальними порушеннями, які, незважаючи на недорозвиток пізнавальної діяльності, особливості розвитку усіх психічних процесів та особистісних якостей, мають володіти соціальною компетентністю, що стане основою їх подальшого самостійного життя. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |