Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Яковченко, Аліна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-06T06:39:52Z | |
dc.date.available | 2025-05-06T06:39:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Яковченко А. О. Особливості індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Аліна Олександрівна Яковченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9045 | |
dc.description.abstract | На сьогодні проблема організації індивідуальної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами досить часто зустрічається в теорії та практиці сучасної спеціальної педагогіки та психології, логопедії й інших науках. Основними завданнями майбутніх корекційних педагогів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в умовах індивідуального навчання, є корекція порушень психофізичного розвитку за допомогою освітніх програм, адаптованих до кожної дитини, та створення сприятливого психологічного клімату в родині. Мета дослідження – експериментально дослідити особливості індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями розвитку, а саме з інтелектуальними порушеннями та розладами спектру аутизму, розробити методичні рекомендації для педагогів і батьків, спрямовані на оптимізацію індивідуального навчання вказаної категорії дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |