Короткий опис(реферат):
На сьогодні проблема організації індивідуальної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами досить часто зустрічається в теорії та практиці сучасної спеціальної педагогіки та психології, логопедії й інших науках. Основними завданнями майбутніх корекційних педагогів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в умовах індивідуального навчання, є корекція порушень психофізичного розвитку за допомогою освітніх програм, адаптованих до кожної дитини, та створення сприятливого психологічного клімату в родині. Мета дослідження – експериментально дослідити особливості індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями розвитку, а саме з інтелектуальними порушеннями та розладами спектру аутизму, розробити методичні рекомендації для педагогів і батьків, спрямовані на оптимізацію індивідуального навчання вказаної категорії дітей.