dc.contributor.author |
Гοрбанчук, Ηаталія Βасилівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-13T12:43:33Z |
|
dc.date.available |
2025-05-13T12:43:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гοрбанчук Н. В. Організація раннього втручання у системі роботи інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Ηаталія Βасилівна Гοрбанчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9128 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні актуальним у теорії та практиці спеціальної освіти є впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходу в освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами. Такі діти є потенційними активними членами суспільства при умові надання їм потрібної психолого-педагогічної підтримки, реалізація якої – важлива умова успішної інклюзивної освіти та діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Інклюзивно-ресурсний центр – спільний майданчик для дітей, батьків, закладів, педагогів та органів влади для забезпечення інклюзивного навчання. Мета роботи – вивчити особливості організації раннього втручання в інклюзивно-ресурсному центрі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Організація раннього втручання у системі роботи інклюзивно-ресурсного центру |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |