Короткий опис(реферат):
У сучасному освітньому просторі активно впроваджується принцип інклюзивності, який передбачає залучення до освітнього процесу всіх учнів, незалежно від їх фізичних чи інтелектуальних особливостей. Це вимагає розробку спеціальних підходів до формування громадянської компетентності у дітей з особливими освітніми потребами. Громадянська компетентність передбачає не лише знання законів, прав і обов’язків, але й розвиток соціальних та етичних норм поведінки. Для дітей з інтелектуальними порушеннями важливо створити умови, які допоможуть їм активно брати участь у суспільному житті, навчитися співпраці та взаємодії у соціумі. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методів формування громадянської компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час.