ElarK-PNU

Формування громадянської компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, Марина Олегівна
dc.date.accessioned 2025-05-14T09:14:38Z
dc.date.available 2025-05-14T09:14:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковальчук М. О. Формування громадянської компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Марина Олегівна Ковальчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9133
dc.description.abstract У сучасному освітньому просторі активно впроваджується принцип інклюзивності, який передбачає залучення до освітнього процесу всіх учнів, незалежно від їх фізичних чи інтелектуальних особливостей. Це вимагає розробку спеціальних підходів до формування громадянської компетентності у дітей з особливими освітніми потребами. Громадянська компетентність передбачає не лише знання законів, прав і обов’язків, але й розвиток соціальних та етичних норм поведінки. Для дітей з інтелектуальними порушеннями важливо створити умови, які допоможуть їм активно брати участь у суспільному житті, навчитися співпраці та взаємодії у соціумі. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методів формування громадянської компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування громадянської компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями в позаурочний час uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу