Короткий опис(реферат):
Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному розвитку. У дітей з інтелектуальними порушеннями спостерігаються значні труднощі у формуванні узагальнюючих понять, що проявляється в обмеженому словниковому запасі, труднощах у класифікації предметів за загальними ознаками та в недостатньому розумінні абстрактних категорій. Це негативно впливає на їхню здатність до активного спілкування, обмежує можливості для самовираження та заважає повноцінному включенню в навчальний процес. Мета дослідження – з’ясувати особливості формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та розробити ефективну методику корекційної роботи.