dc.contributor.author |
Поліщук (Довга), Вероніка Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-15T06:13:22Z |
|
dc.date.available |
2025-05-15T06:13:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Поліщук (Довга) В. О. Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Олександрівна Поліщук (Довга). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9136 |
|
dc.description.abstract |
Міжособистісні стосунки в сім’ї займають одне з важливих місць у розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Під керівництвом батьків дитина набуває свого першого життєвого досвіду, елементарних знань про навколишню дійсність, уміння та навички життя в суспільстві. У той самий час вкрай недостатньо вивчена проблема міжособистісних взаємин у сім’ях, які мають дитину з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей та закономірностей дитячо-батьківських відносин у сім'ї, що має дитину з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
73 |
uk_UA |