Репозиторий Dspace

Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Поліщук (Довга), Вероніка Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-05-15T06:13:22Z
dc.date.available 2025-05-15T06:13:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Поліщук (Довга) В. О. Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Олександрівна Поліщук (Довга). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9136
dc.description.abstract Міжособистісні стосунки в сім’ї займають одне з важливих місць у розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Під керівництвом батьків дитина набуває свого першого життєвого досвіду, елементарних знань про навколишню дійсність, уміння та навички життя в суспільстві. У той самий час вкрай недостатньо вивчена проблема міжособистісних взаємин у сім’ях, які мають дитину з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей та закономірностей дитячо-батьківських відносин у сім'ї, що має дитину з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись