Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поліщук (Довга), Вероніка Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-15T06:13:22Z | |
dc.date.available | 2025-05-15T06:13:22Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Поліщук (Довга) В. О. Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Олександрівна Поліщук (Довга). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9136 | |
dc.description.abstract | Міжособистісні стосунки в сім’ї займають одне з важливих місць у розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Під керівництвом батьків дитина набуває свого першого життєвого досвіду, елементарних знань про навколишню дійсність, уміння та навички життя в суспільстві. У той самий час вкрай недостатньо вивчена проблема міжособистісних взаємин у сім’ях, які мають дитину з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей та закономірностей дитячо-батьківських відносин у сім'ї, що має дитину з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості дитячо-батьківських відносин у сім’ях, які виховують дитину з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |