dc.contributor.author |
Данілова, Лариса Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-15T06:45:13Z |
|
dc.date.available |
2025-05-15T06:45:13Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Данілова Л. І. Формування математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами методики «Нумікон»: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Лариса Іванівна Данілова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9137 |
|
dc.description.abstract |
Щоденна рутина життя сучасного суспільства вимагає постійного застосування математичних знань: планування часу, покупки в магазині, приготування їжі в правильній послідовності усіх етапів та чіткій кількості інгредієнтів. І люди з особливими потребами, в тому числі і з інтелектуальними порушеннями, мають з дитинства оволодіти цими знаннями і навичками, щоб зайняти своє місце у цьому суспільстві, а значить, вміти швидко опрацьовувати інформацію, будувати логічні зв’язки та передбачати можливий результат. Стає очевидним важливість математичного розвитку кожного учасника освітнього процесу, починаючи ще з раннього дошкільного віку. Адже оволодіння елементарними математичними уявленнями для цієї категорії дітей стає важливим фактором їх соціалізації. Мета роботи – дослідити вплив використання методики «Нумікон» у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку з метою формування в них математичних уявлень та розробити програму для її застосування протягом дошкільного періоду навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами методики «Нумікон» |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |