Аннотации:
Щоденна рутина життя сучасного суспільства вимагає постійного застосування математичних знань: планування часу, покупки в магазині, приготування їжі в правильній послідовності усіх етапів та чіткій кількості інгредієнтів. І люди з особливими потребами, в тому числі і з інтелектуальними порушеннями, мають з дитинства оволодіти цими знаннями і навичками, щоб зайняти своє місце у цьому суспільстві, а значить, вміти швидко опрацьовувати інформацію, будувати логічні зв’язки та передбачати можливий результат. Стає очевидним важливість математичного розвитку кожного учасника освітнього процесу, починаючи ще з раннього дошкільного віку. Адже оволодіння елементарними математичними уявленнями для цієї категорії дітей стає важливим фактором їх соціалізації. Мета роботи – дослідити вплив використання методики «Нумікон» у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку з метою формування в них математичних уявлень та розробити програму для її застосування протягом дошкільного періоду навчання.