Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Данілова, Лариса Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-15T06:45:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-15T06:45:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Данілова Л. І. Формування математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами методики «Нумікон»: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Лариса Іванівна Данілова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9137 | |
dc.description.abstract | Щоденна рутина життя сучасного суспільства вимагає постійного застосування математичних знань: планування часу, покупки в магазині, приготування їжі в правильній послідовності усіх етапів та чіткій кількості інгредієнтів. І люди з особливими потребами, в тому числі і з інтелектуальними порушеннями, мають з дитинства оволодіти цими знаннями і навичками, щоб зайняти своє місце у цьому суспільстві, а значить, вміти швидко опрацьовувати інформацію, будувати логічні зв’язки та передбачати можливий результат. Стає очевидним важливість математичного розвитку кожного учасника освітнього процесу, починаючи ще з раннього дошкільного віку. Адже оволодіння елементарними математичними уявленнями для цієї категорії дітей стає важливим фактором їх соціалізації. Мета роботи – дослідити вплив використання методики «Нумікон» у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку з метою формування в них математичних уявлень та розробити програму для її застосування протягом дошкільного періоду навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами методики «Нумікон» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |