dc.contributor.author |
Пендюк, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-16T08:49:14Z |
|
dc.date.available |
2025-05-16T08:49:14Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пендюк Л. М. Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Людмила Михайлівна Пендюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9144 |
|
dc.description.abstract |
Проблема соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в інклюзивному освітньому середовищі набуває все більшої гостроти. З одного боку, інклюзивна освіта відкриває перед дітьми з особливими освітніми потребами нові можливості для розвитку та соціалізації; з іншого, успішна адаптація таких дітей значною мірою залежить від командної співпраці усіх учасників освітнього процесу, в тому числі й батьків. Їхня активна участь у житті дитини, підтримка та співпраця з педагогами є ключовими факторами успішної інклюзії. Мета дослідження – вивчення та аналіз ролі батьків у процесі соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання, а також розробка практичних рекомендацій для підвищення ефективності цього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |