Аннотации:
Проблема соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в інклюзивному освітньому середовищі набуває все більшої гостроти. З одного боку, інклюзивна освіта відкриває перед дітьми з особливими освітніми потребами нові можливості для розвитку та соціалізації; з іншого, успішна адаптація таких дітей значною мірою залежить від командної співпраці усіх учасників освітнього процесу, в тому числі й батьків. Їхня активна участь у житті дитини, підтримка та співпраця з педагогами є ключовими факторами успішної інклюзії. Мета дослідження – вивчення та аналіз ролі батьків у процесі соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання, а також розробка практичних рекомендацій для підвищення ефективності цього процесу.