Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пендюк, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T08:49:14Z | |
dc.date.available | 2025-05-16T08:49:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пендюк Л. М. Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Людмила Михайлівна Пендюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9144 | |
dc.description.abstract | Проблема соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в інклюзивному освітньому середовищі набуває все більшої гостроти. З одного боку, інклюзивна освіта відкриває перед дітьми з особливими освітніми потребами нові можливості для розвитку та соціалізації; з іншого, успішна адаптація таких дітей значною мірою залежить від командної співпраці усіх учасників освітнього процесу, в тому числі й батьків. Їхня активна участь у житті дитини, підтримка та співпраця з педагогами є ключовими факторами успішної інклюзії. Мета дослідження – вивчення та аналіз ролі батьків у процесі соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання, а також розробка практичних рекомендацій для підвищення ефективності цього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |