ElarK-PNU

Вплив батьків на розвиток дітей з розладами спектру аутизму раннього віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підгорна, Вікторія Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-05-19T06:59:28Z
dc.date.available 2025-05-19T06:59:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Підгорна В. В. Вплив батьків на розвиток дітей з розладами спектру аутизму раннього віку: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вікторія Віталіївна Підгорна. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9146
dc.description.abstract У сучасному науковому та педагогічному дискурсі проблема аутизму стає все більш загостреною й актуальною. Спектр аутизму раннього віку характеризується відмінностями у розвитку соціальних навичок, мовлення, сприйняття інформації та інших аспектів психічного функціонування, що ставить перед суспільством і науковою спільнотою ряд викликів у сфері діагностики, раннього втручання та підтримки. Одним із ключових чинників успішного розвитку дитини з розладами спектру аутизму раннього віку є роль батьків у цьому процесі. Батьки відіграють важливу роль у формуванні її соціальних, емоційних і когнітивних навичок. Мета дослідження – розробити програму раннього розвитку дітей з розладами спектру аутизму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Вплив батьків на розвиток дітей з розладами спектру аутизму раннього віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу