Короткий опис(реферат):
Мовлення відіграє велике значення у передачі та отриманні інформації, формує гармонійно розвинену, компетентну особистість. Порушений мовленнєвий розвиток часто призводить до труднощів у засвоєнні граматичних форм словозміни, що впливає на подальший розвиток дитини, ускладнюючи процес спілкування та навчання дітей грамоті; часті помилки узгодження за категорією числа, часу, роду, відмінку; труднощі у розумінні зверненого мовлення. Дітям важко сприймати та розуміти вербальну інформацію, як наслідок − виникають проблеми із оформленням власного мовлення. Мета дослідження – розробити та апробувати навчально-корекційну роботу, спрямовану на формування граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення засобами дидактичної гри.