Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі розвитку інклюзивної освітньої галузі в Україні особливо актуальною є проблема формування комунікативних навичок дитини з порушеннями у розвитку. Комунікативні навички зумовлюють наявність системи психологічних характеристик дитини, здатність до адекватного сприймання інформації, себе та інших, розуміння правильності дій і готовності до взаємодії, передача інформації та прогнозування подальшого взаєморозуміння в процесі комунікативної діяльності, що є умовою ефективної соціалізації дитини та адаптації до умов освітніх та навчально-розвивальних закладів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики формування комунікативних навичок спілкування у дітей з розладами аутичного спектра, яка сприяла б забезпеченню їх успішної соціалізації та навчальної діяльності дітей.