Короткий опис(реферат):
Формуванням мовлення, відхиленнями у мовленнєвому розвитку, засобами для відновлення мови у дітей дошкільного віку займається логопедія. Проте увага таких наук, як дошкільної педагогіки, корекційної педагогіки, психолінгвістики, неврології, спеціальної освіти, медичної реабілітації прикута до мовленнєвого розвитку особистості. Це пов’язано із збільшенням кількості дітей з недорозвиненням мовлення, а своєчасна діагностика і корекція мовленнєвих порушень у дітей є нині нагальною потребою. Мета роботи – реалізувати основні напрями корекційної роботи з розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення II рівня засобами дидактичних ігор.