Короткий опис(реферат):
Сучасний етап розвитку теорії та практики корекційної психопедагогіки та логопедії, характеризується підвищеною увагою до вивчення дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Аналіз складу групи дітей, які потребують логопедичної корекції, показує тенденцію до збільшення та зростання квоти системних порушень мовлення. Про актуальність проблеми говорить той факт, що своєчасне оволодіння правильним мовленням має важливе значення для становлення повноцінної особистості дитини, а засвоєння складової структури слова є однією з передумов для оволодіння грамотою та подальшого успішного навчання дитини у школі. Мета роботи – діагностувати, теоретично обґрунтувати, розробити й апробувати напрямки та засоби корекції і розвитку складової структури слова у дітей дошкільного віку з моторною алалією.