dc.contributor.author |
Пойда, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-22T12:01:05Z |
|
dc.date.available |
2025-05-22T12:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пойда Л. Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Пойда. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9167 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні у практиці виховання дітей із затримкою психічного розвитку дедалі більшої гостроти набувають проблеми, пов’язані з удосконаленням їхньої комунікативної поведінки та міжособистісних відносин. Це стимулює пошук нових підходів до подолання непродуктивних способів і прийомів спілкування та взаємодії дітей із затримкою психічного розвитку, до активізації можливостей саморегуляції дитини у взаємодії з соціумом. Мета роботи – дослідити особливості психолого-педагогічних основ формування та корекції розпізнавання та розуміння емоційних інтонацій у дітей із затримкою психічного розвитку з системними порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
101 |
uk_UA |