ElarK-PNU

Формування логопедом індивідуальної програми розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маліцька, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-05-29T07:38:41Z
dc.date.available 2025-05-29T07:38:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маліцька В. Формування логопедом індивідуальної програми розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Маліцька. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9190
dc.description.abstract Забезпечення якісної організації процесу формування мовлення у цих учнів є важливим завданням логопедичної роботи. Необхідною складовою цієї роботи є розробка індивідуальних програм розвитку мовлення, які дають змогу адаптувати навчальний процес до конкретних потреб кожної дитини. Проте, незважаючи на значні досягнення в цій галузі, існує потреба в подальших дослідженнях ефективності методів оцінки та корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. Мета роботи – визначення особливостей формування індивідуальної програми розвитку мовлення для дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Це передбачає аналіз теоретичних і практичних аспектів, що впливають на створення ефективних програм корекції мовленнєвих порушень та розробку рекомендацій для логопедів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування логопедом індивідуальної програми розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу