Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маліцька, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T07:38:41Z | |
dc.date.available | 2025-05-29T07:38:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Маліцька В. Формування логопедом індивідуальної програми розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Маліцька. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9190 | |
dc.description.abstract | Забезпечення якісної організації процесу формування мовлення у цих учнів є важливим завданням логопедичної роботи. Необхідною складовою цієї роботи є розробка індивідуальних програм розвитку мовлення, які дають змогу адаптувати навчальний процес до конкретних потреб кожної дитини. Проте, незважаючи на значні досягнення в цій галузі, існує потреба в подальших дослідженнях ефективності методів оцінки та корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. Мета роботи – визначення особливостей формування індивідуальної програми розвитку мовлення для дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Це передбачає аналіз теоретичних і практичних аспектів, що впливають на створення ефективних програм корекції мовленнєвих порушень та розробку рекомендацій для логопедів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування логопедом індивідуальної програми розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |