Короткий опис(реферат):
Забезпечення якісної організації процесу формування мовлення у цих учнів є важливим завданням логопедичної роботи. Необхідною складовою цієї роботи є розробка індивідуальних програм розвитку мовлення, які дають змогу адаптувати навчальний процес до конкретних потреб кожної дитини. Проте, незважаючи на значні досягнення в цій галузі, існує потреба в подальших дослідженнях ефективності методів оцінки та корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. Мета роботи – визначення особливостей формування індивідуальної програми розвитку мовлення для дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Це передбачає аналіз теоретичних і практичних аспектів, що впливають на створення ефективних програм корекції мовленнєвих порушень та розробку рекомендацій для логопедів.