dc.contributor.author |
Беженар, Марія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-02T11:02:25Z |
|
dc.date.available |
2025-06-02T11:02:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Беженар М. Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Беженар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9200 |
|
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день порушення звуковимови у комплексі з недорозвиненням фонематичних процесів є найпоширенішими мовленнєвими порушеннями, з якими діти приходять на навчання в заклад загальної середньої освіти. Причому стан порушень звуковимовного боку мовлення в учнів на початку навчання варіюється залежно від його етіології та патогенезу. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення порушень комунікативного розвитку у його фонетико-фонематичній ланці та визначення груп дітей відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |