Короткий опис(реферат):
Однією з важливих умов успішного шкільного навчання дітей є розвиток їхньої моторики, зокрема дрібної моторики рук, яка забезпечує формування базових навичок, необхідних для письма, маніпуляцій з навчальними матеріалами та продуктивної участі у навчальній діяльності. Дослідження показують, що для дітей із порушеннями мовлення розвиток дрібної моторики є особливо актуальним, оскільки він позитивно впливає не лише на моторні навички, але й на когнітивний і мовленнєвий розвиток, поліпшуючи здатність до комунікації та сприяючи загальному психоемоційному розвитку. Мета роботи – виявити особливості та ефективність застосування конструктивних ігор для розвитку дрібної моторики рук у молодших школярів з порушеннями мовлення.