DSpace Repository

Формування слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор

Show simple item record

dc.contributor.author Мельник, Наталія
dc.date.accessioned 2025-06-05T06:12:04Z
dc.date.available 2025-06-05T06:12:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мельник Н. Формування слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Наталія Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9216
dc.description.abstract Враховуючи основні тенденції сучасного навчання Нової української школи, здобувач початкової освіти під час дошкільного розвитку має набути певні мовленнєві вміння та навички: взаємодія з близьким оточенням, розуміння та використання інформації в різних комунікативних ситуаціях; сприймання, аналізування, інтерпретація, критичне оцінювання інформативної дійсності в текстах різних видів; висловлювання думок, почуттів та ставлення в усному та писемному мовленні; аналіз власного мовлення та ін. Варто зазначити, що мовленнєвий розвиток забезпечують вищі психічні функції, в тому числі й властивості уваги. Мета роботи – обґрунтування навчально-розвивальної методики з використанням засобів дидактичних ігор, спрямованих на формування слухової уваги в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account