Аннотации:
Враховуючи основні тенденції сучасного навчання Нової української школи, здобувач початкової освіти під час дошкільного розвитку має набути певні мовленнєві вміння та навички: взаємодія з близьким оточенням, розуміння та використання інформації в різних комунікативних ситуаціях; сприймання, аналізування, інтерпретація, критичне оцінювання інформативної дійсності в текстах різних видів; висловлювання думок, почуттів та ставлення в усному та писемному мовленні; аналіз власного мовлення та ін. Варто зазначити, що мовленнєвий розвиток забезпечують вищі психічні функції, в тому числі й властивості уваги. Мета роботи – обґрунтування навчально-розвивальної методики з використанням засобів дидактичних ігор, спрямованих на формування слухової уваги в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.