Короткий опис(реферат):
Швидкий розвиток сфери наукових знань, сучасних технологій та нових досліджень в галузі лінгвістики, нейролінгвістики, дошкільної логопедії вимагає уточнення, переоцінки, переусвідомлення підходів, принципів логопедичного впливу при роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку. Актуальність дослідження обумовлена важливістю розкриття особливостей мовленнєвого розвитку словника іменників у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку та необхідністю створення ефективних підходів логопедичного впливу, що зможе покращити рівень мовлення та комунікативні здібності таких дітей. Мета роботи – визначення і формування загальної характеристики словника слів, що позначають частину від цілого у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня, його відповідності вимогам програми розвитку мовлення закладу дошкільної освіти, опис методики формування такої лексики, процесу та ефективності засвоєння словника іменників, що позначають частину від цілого дітьми із загальним недорозвитком мовлення.