dc.contributor.author |
Нич, Ярина |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-05T11:40:47Z |
|
dc.date.available |
2025-06-05T11:40:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Нич Я. Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ярина Нич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9220 |
|
dc.description.abstract |
У дошкільному віці дитина засвоює мовлення у процесі спілкування, а діалог є основною формою спілкування. Сучасний освітній процес ґрунтується на інтерактивних технологіях і потребує постійного діалогу з дитиною, тому формування діалогічного мовлення займає провідне місце у мовленнєвій підготовці дітей. На сьогодні є усі підстави констатувати тенденцію збільшення кількості дітей дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Однією з найбільш поширених форм порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку є загальне недорозвинення мовлення. Мета роботи – розкриття особливостей оволодіння діалогічним мовленням дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, визначення методичних шляхів формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку зазначеної категорії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |