Abstract:
У дошкільному віці дитина засвоює мовлення у процесі спілкування, а діалог є основною формою спілкування. Сучасний освітній процес ґрунтується на інтерактивних технологіях і потребує постійного діалогу з дитиною, тому формування діалогічного мовлення займає провідне місце у мовленнєвій підготовці дітей. На сьогодні є усі підстави констатувати тенденцію збільшення кількості дітей дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Однією з найбільш поширених форм порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку є загальне недорозвинення мовлення. Мета роботи – розкриття особливостей оволодіння діалогічним мовленням дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, визначення методичних шляхів формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку зазначеної категорії.