dc.contributor.author |
Патлай, Яна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-06T06:48:26Z |
|
dc.date.available |
2025-06-06T06:48:26Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Патлай Я. Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Патлай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9222 |
|
dc.description.abstract |
Відомо, що людина користується звуковим мовленням. Саме звукове мовлення виступає основним засобом комунікації людей. А для його сприймання й усвідомлення необхідний достатній розвиток слухового сприймання. Саме через становлення фонетичного слуху відбувається розуміння мовлення інших людей. І будь-які, навіть незначні проблеми його розвитку можуть призвести до значних відставань, викривлень або порушень становлення мовленнєвої функції, що в цілому призведе до затримки розвитку пізнавальних процесів. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення особливостей формування і розвитку фонематичного слуху в дітей з порушеннями інтелекту, визначення груп відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в закладі спеціальної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |