Аннотации:
Відомо, що людина користується звуковим мовленням. Саме звукове мовлення виступає основним засобом комунікації людей. А для його сприймання й усвідомлення необхідний достатній розвиток слухового сприймання. Саме через становлення фонетичного слуху відбувається розуміння мовлення інших людей. І будь-які, навіть незначні проблеми його розвитку можуть призвести до значних відставань, викривлень або порушень становлення мовленнєвої функції, що в цілому призведе до затримки розвитку пізнавальних процесів. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення особливостей формування і розвитку фонематичного слуху в дітей з порушеннями інтелекту, визначення груп відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в закладі спеціальної освіти.