Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прибиш, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T08:19:54Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T08:19:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Прибиш В. Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Прибиш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9224 | |
dc.description.abstract | Важливим напрямком вдосконалення освітніх послуг в державі є розв’язання питань забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для дітей з обмеженими можливостями зору. Мовлення у дітей з порушенням зору може бути специфічним і вимагає особливої уваги та підходу до його формування. Оскільки візуалізованість навколишнього середовища впливає на розвиток мовлення, діти з порушеннями зору можуть мати обмежений доступ до візуальної стимуляції. Основним засобом комунікації може стати мовлення, і тому дітям важливо допомогти виявити свої потреби та бажання за допомогою слів. Мета роботи – розвиток фонетико-фонематичних умінь у першокласників з порушеннями зору і мовлення за допомогою спеціально створених умов, зокрема з використанням комп’ютерних технологій (слухомовний тренажер «Світ звуків навколо нас»). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |