ElarK-PNU

Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прибиш, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-06-06T08:19:54Z
dc.date.available 2025-06-06T08:19:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Прибиш В. Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Прибиш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9224
dc.description.abstract Важливим напрямком вдосконалення освітніх послуг в державі є розв’язання питань забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для дітей з обмеженими можливостями зору. Мовлення у дітей з порушенням зору може бути специфічним і вимагає особливої уваги та підходу до його формування. Оскільки візуалізованість навколишнього середовища впливає на розвиток мовлення, діти з порушеннями зору можуть мати обмежений доступ до візуальної стимуляції. Основним засобом комунікації може стати мовлення, і тому дітям важливо допомогти виявити свої потреби та бажання за допомогою слів. Мета роботи – розвиток фонетико-фонематичних умінь у першокласників з порушеннями зору і мовлення за допомогою спеціально створених умов, зокрема з використанням комп’ютерних технологій (слухомовний тренажер «Світ звуків навколо нас»). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу