Короткий опис(реферат):
Важливим напрямком вдосконалення освітніх послуг в державі є розв’язання питань забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для дітей з обмеженими можливостями зору. Мовлення у дітей з порушенням зору може бути специфічним і вимагає особливої уваги та підходу до його формування. Оскільки візуалізованість навколишнього середовища впливає на розвиток мовлення, діти з порушеннями зору можуть мати обмежений доступ до візуальної стимуляції. Основним засобом комунікації може стати мовлення, і тому дітям важливо допомогти виявити свої потреби та бажання за допомогою слів. Мета роботи – розвиток фонетико-фонематичних умінь у першокласників з порушеннями зору і мовлення за допомогою спеціально створених умов, зокрема з використанням комп’ютерних технологій (слухомовний тренажер «Світ звуків навколо нас»).