Abstract:
Дошкільна освіта є першим рівнем системи освіти України, базою для подальшого особистісного розвитку дітей. На цьому етапі особливо активно відбувається пошук ефективних педагогічних підходів, які б сприяли формуванню гармонійних особистісних якостей. Кінцевим результатом дошкільної освіти мають стати компетентності, які включають емоційно-ціннісне ставлення до навчання і життя, базові знання та уміння і здатність їх творчо використовувати у діяльності. Мета роботи – з урахуванням результатів науково-теоретичного аналізу й експериментального вивчення особливостей засвоєння логіко-математичних знань та умінь дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення, визначити як загальні, так і специфічні напрямки й особливості їх навчання в умовах закладу дошкільної освіти, що сприяли б ефективному оволодінню ними цим навчальним матеріалом.