Abstract:
Сучасний ритм життя, науково-технічний прогрес, нові навчальні програми та освітні технології підвищують вимоги до готовності дітей дошкільного віку до школи. У сучасній початковій школі від майбутніх першокласників очікують розвиненого фонематичного слуху, вміння аналізувати звуки та склади слів і речень, читати слова, прості речення та тексти. Численні психолого-педагогічні дослідження показали, що діти у віці 4-6 років мають прагнення до фонетичного аналізу та інтерес до фонограм. Водночас, розвиток спостережливості, пам’яті, мислення та уваги дітей потребує уваги. Мета роботи – на підставі аналізу мотиваційної та мовленнєвої готовності до навчання грамоти дітей із нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення сформувати комплексну програму підготовки їх до навчання у школі.