Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русин, Ніна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-09T09:08:09Z | |
dc.date.available | 2025-06-09T09:08:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Русин Н. Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ніна Русин. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9228 | |
dc.description.abstract | Сучасний ритм життя, науково-технічний прогрес, нові навчальні програми та освітні технології підвищують вимоги до готовності дітей дошкільного віку до школи. У сучасній початковій школі від майбутніх першокласників очікують розвиненого фонематичного слуху, вміння аналізувати звуки та склади слів і речень, читати слова, прості речення та тексти. Численні психолого-педагогічні дослідження показали, що діти у віці 4-6 років мають прагнення до фонетичного аналізу та інтерес до фонограм. Водночас, розвиток спостережливості, пам’яті, мислення та уваги дітей потребує уваги. Мета роботи – на підставі аналізу мотиваційної та мовленнєвої готовності до навчання грамоти дітей із нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення сформувати комплексну програму підготовки їх до навчання у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |