dc.contributor.author |
Сердюк, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-09T11:41:05Z |
|
dc.date.available |
2025-06-09T11:41:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сердюк Л. Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Сердюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9230 |
|
dc.description.abstract |
Мовленнєві порушення різноманітні. Вони по-різному проявляються та залежать від причин і структури порушення. З розвитком логопедичної науки стало ясно, що при порушенні артикуляції звуку, в різній мірі може погіршуватися і його сприйняття і навпаки. У окремих дітей має місце незавершеність формування процесів сприйняття та артикулювання звуків, які відрізняються один від одного тонкими акустико-артикуляційними ознаками. Несформованість фонематичного слуху може призвести до того, що дитина починає відчувати помітні труднощі у процесі оволодіння вимовою, письмом, читанням та в цілому навчальною програмою початкових класів. Мета роботи – вивчення особливостей стану та розвитку фонематичного слуху у дітей 5-6 років із дислалією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |