DSpace Repository

Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення

Show simple item record

dc.contributor.author Сердюк, Людмила
dc.date.accessioned 2025-06-09T11:41:05Z
dc.date.available 2025-06-09T11:41:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сердюк Л. Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Сердюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9230
dc.description.abstract Мовленнєві порушення різноманітні. Вони по-різному проявляються та залежать від причин і структури порушення. З розвитком логопедичної науки стало ясно, що при порушенні артикуляції звуку, в різній мірі може погіршуватися і його сприйняття і навпаки. У окремих дітей має місце незавершеність формування процесів сприйняття та артикулювання звуків, які відрізняються один від одного тонкими акустико-артикуляційними ознаками. Несформованість фонематичного слуху може призвести до того, що дитина починає відчувати помітні труднощі у процесі оволодіння вимовою, письмом, читанням та в цілому навчальною програмою початкових класів. Мета роботи – вивчення особливостей стану та розвитку фонематичного слуху у дітей 5-6 років із дислалією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account