Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сердюк, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2025-06-09T11:41:05Z | |
dc.date.available | 2025-06-09T11:41:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сердюк Л. Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Сердюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9230 | |
dc.description.abstract | Мовленнєві порушення різноманітні. Вони по-різному проявляються та залежать від причин і структури порушення. З розвитком логопедичної науки стало ясно, що при порушенні артикуляції звуку, в різній мірі може погіршуватися і його сприйняття і навпаки. У окремих дітей має місце незавершеність формування процесів сприйняття та артикулювання звуків, які відрізняються один від одного тонкими акустико-артикуляційними ознаками. Несформованість фонематичного слуху може призвести до того, що дитина починає відчувати помітні труднощі у процесі оволодіння вимовою, письмом, читанням та в цілому навчальною програмою початкових класів. Мета роботи – вивчення особливостей стану та розвитку фонематичного слуху у дітей 5-6 років із дислалією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Підготовка до навчання грамоті дітей із нерізко вираженим загальним порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |