Abstract:
Розвинення діамонологічної компетенції у дітей старшого дошкільного віку передбачає вміння розуміти вербальну інформацію, відповідати на запитання та звертатися з ними, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати розповіді з різних тем, описувати предмети та явища, висловлювати своє міркування, яке має бути послідовним, зв’язним, граматично оформленим, лексично змістовним, емоційно виразним. За спостереженнями вчених, у дітей з порушеннями мовлення ці складові не сформовані. Визначена проблема потребує комплексного вивчення, що дозволить визначити шляхи навчально-розвивальної роботи. Мета роботи – обґрунтувати й адаптувати навчально-розвивальну методику з використанням засобів сюжетної гри, спрямовану на формування діамонологічної компетенції в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.