Аннотации:
Сучасні умови розвитку системи освіти вимагають якісно новий рівень функціонування та діяльності навчальних закладів різного типу, що потребує впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями. Пріоритетним напрямком закладів корекційної освіти виступає розвиток соціальної адаптації та компетентності учнів до соціуму однолітків з типовим розвитком , що можливо за умов правильної організації навчально-виховної , суспільно-корисної та профорієнтаційної діяльності учнів з різними нозологіями. Особливо чітко це проявляється у підлітковому віці, коли рівень розвитку мнемічних процесів, зокрема довготривалої пам’яті, потребує значного напруження та інтенсифікації у зв’язку із значною диференціацією навчального матеріалу за відповідними профілями діяльності. Мета дослідження – визначити теоретико–методологічні та практичні положення проблеми розвитку , формування та корекції довготривалої пам’яті у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку.