Abstract:
Національною доктриною розвитку освіти в Україні передбачено забезпечення прискореного, випереджувального інноваційного розвитку освіти, створення умов для розвитку, самоствердження та творчої самореалізації особистості протягом життя. Ці завдання набувають особливої актуальності в умовах сьогодення та реалізуються через комплекс заходів, спрямованих на виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, на формування гармонійної особистості дитини, набуття нею соціального досвіду. Пріоритетним напрямком в житті кожної людини є професійне становлення, особливо актуальною є проблема використання інформаційних комп’ютерних технологій. Щодо дітей із загальним недорозвитком мовлення використання інформаційних комп’ютерних технологій дасть змогу сформувати їх мовленнєвий розвиток, зокрема навичок мовленнєвої діяльності, які пов’язані з усвідомленням одиниць мови, порушення процесів аналізу та синтезу; психічні функції, а саме зорово-просторова уява, слухо-моторні та оптико-моторні координації. Інформаційні комп’ютерні технології, які включають різноманітні комп’ютерні програми, використовуються не лише в процесі навчання та розвитку мовлення, але й слугують корекційним засобом щодо виправлення порушень мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення, їх пізнавального, емотивного та особистісного розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційно-розвиваючому навчанні дітей із загальним недорозвитком мовлення.