Abstract:
Загальна доступність дошкільної освіти для різних за рівнем розвитку та підготовки дітей відзначається в числі основних напрямків державної політики в галузі дошкільної освіти. Законодавча база дає підставу створити оптимальні умови розвитку та навчання дошкільників з типовим та порушеним розвитком. Здійснення освітньої мети залежить, передусім, від інтенсифікації педагогічного процесу, його змісту, методики, організаційних форм, які забезпечують отримання як педагогічних, так і розвивальних ефектів. Вищезазначені положення дозволяють розвивати у дошкільників психічну пізнавальну діяльність, яка покладена в основу їх подальшого включення у процес навчання і позначається на їх успішності у навчальній діяльності. Особливого значення при цьому набуває вирішення проблеми розвитку у дошкільників довільних форм психічної діяльності, передусім –уваги, яка суттєво впливає на розвиток усіх психічних процесів, особистісної, когнітивної, емотивної та поведінкової сфер , а також дає змогу дошкільнику перейти на новий вид діяльності. Мета дослідження полягає у теоретико-практичному вивченні особливості уваги у старших дошкільників із дизартрією.