Короткий опис(реферат):
В наш час не підлягає сумніву те, що логопедичну роботу з дітьми, які відстають у мовленнєвому розвитку, необхідно розпочинати з раннього віку. У сучасній методичній літературі з логопедії, при роботі з дітьми молодшого шкільного віку рекомендовано проведення різних логопедичних ігор. Організовуючи роботу з молодшими школярами, необхідно враховувати використання гри, як провідного методу роботи. Гра не є пустою забавою, це зміст життя дитини, її творча діяльність потрібна для її розвитку. У грі дитина вчиться не лише швидко спостерігати, але й успішно діяти, критично думати й оцінювати те, що навколо неї відбувається. Через актуальність та важливість для подальшого розвитку дітей молодшого шкільного віку і успішного засвоєння ними навчального матеріалу нами було обрано тему нашого дослідження «Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально довести доцільність використання методів ігрової терапії при організації роботи логопеда з молодшими школярами.