Abstract:
В наш час збільшується кількість дітей з інтелектуальними порушеннями. Тому, повсякчас в логопедичній практиці зростає кількість дітей саме з інтелектуальними порушеннями та логопедичними вадами різної нозології та ступеня важкості. Саме тому, очевидним є те, що сучасна наука потребує удосконалення традиційних прийомів та методів роботи з такими дітьми, та пошуку більш ефективних науково-обгрунтованих шляхів розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями, що потребують диференційованого підходу до вирішення цього питання. На даний час зв'язне мовлення дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку є вже всесторонньо дослідженим, та проблематика даної теми повністю розкрита багатьма вченими. З іншої точки зору, молодший шкільний вік ще не достатньо розкритий та не всі причини та методи корекційного впливу дослідженні. Мета дослідження – дослідити та визначити зміст та методи формування зв'язного мовлення у молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку.