Abstract:
Розвиток дітей з дизартріями старшого дошкільного віку сьогодні в Україні залишається однією із найбільш складних та недостатньо вирішених логопедичних проблем. Сьогодення вимагає сучасних розширених підходів до дефінітивно-понятійного змісту терміну «усне мовлення». В Україні немає сучасних комплексних міждисциплінарних досліджень лексичного боку дітей з дизартріями СДВ: пропонуються загальні підходи логокорекційної роботи без урахування форм дизартрії. Дефіцит системних робіт щодо корекції порушень при дизартріях (є лише загальні вказівки) гальмує загальний рівень ефективності подолання порушень УМ при дизартріях. Гостро стоїть питання спеціального диференційованого діагностично-корекційного впливу по подоланню вад УМ при дизартріях у старших дошкільників. Мета дослідження: підвищення рівня усного мовлення у дітей здизартріями за допомогою комплексної методики формування та корекції порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку при дизартріях.