Abstract:
Раннє виявлення та корекція мовленнєвих порушень у дітей є найважливішим корекційним завданням, оскільки ці порушення впливають на формування та вдосконалення психічних функцій, становлення особистості дитини, її підготовки до навчання в школі, а також подальшого освоєння шкільної програми та соціальної адаптації дитини, в цілому. Важливо підкреслити, що аналіз сучасної ситуації, яка склалася зараз в системі виховання та навчання, показав, що число дітей, у яких є проблеми та порушення мовленнєвого розвитку, постійно продовжує рости. Такі школярі утворюють провідну групу ризику шкільної неуспішності, що яскраво помітно в процесі оволодіння письмом та читанням. Метою магістерської роботи є виявлення, а також теоретичне обґрунтування та апробування логопедичної корекції фонетико-графічних порушень у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.